Saturday, January 16, 2010

Doa Pendekat Jodoh dan Doa Putus Cinta

DOA PENDEKAT JODOH




DOA PUTUS CINTA (DOA MENGATASI KEKECEWAAN)

Bila mengalami kekecewaan seperti putus cinta, putus tunang, bercerai suami isteri dan seumpamanya, maka ikhtiar yang boleh dilakukan untuk melupakan kekecewaan tersebut:-

Letak tapak tangan pada dahi atau dada, kemudian baca Ayat 39 : Surah Ar-Ra'ad -


(Allah menghapuskan apa jua yang dikehendakiNYA)

Setelah selesai baca ayat ini, genggam tapak tangan, kemudian buat isyarat membuang.

Wallahu A’lam.

6 comments:

  1. Salam. saya suka baca blog ni sbb isi kandungannya boleh dijadikan panduan, dan memaparkan artikel yg berilmiah. boleh tak kalo saya nak mintak pemilik blog ini utk memaparkan doa pengasih. maksud saya, doa supaya semua org senang dan syg pada kita. contohnye, kawan2, bos, pensyarah, mak mertua, kekasih hati, ibu bapa atau sesiapa sahaja.

    ReplyDelete
  2. Salam ain,
    Terima kasih mengunjungi blog saya. Koleksi articles di sini adalah dari hasil pembacaan dan kadang-kala tips dari orang persaorangan. Jadi, yg mana ada sumber rujukan, saya akan sertakan. Tapi yang mana tiada sumber rujukan, harap ain bertanya juga kepada yang lebih bertauliah. Apa yg saya paparkan hanya sekadar berkongsi. Di mana2 ada kesilapan, sudi-sudikanlah memberi teguran dan pembetulan. Permintaan ain saya postkan bertarikh 10 March 2010. Rujuk di sana, ya..

    ReplyDelete
  3. salam...
    terima kasih kerana berkongsi ilmu yg bermanfaat dengan pembaca semua.

    ReplyDelete
  4. Salam Lina,

    Moga ada articles di sini yang dapat memberi manfaat. Terima kasih atas kunjungan dan komen.

    ReplyDelete
  5. Salam Puan Mazita Ismail,

    terima kasih mengunjungi blog saya. berkenaan email, doa tersebut ada dipostkan pada tarikh 10 March 2010. Rujuk di sana, ya..

    ReplyDelete
  6. salam.terima kasih atas ilmunya.sy klu bleh ,nk amalkan doa ini utk bekas suami sy..semoga dgn izinNya,disatukan kembali jodoh sy bersama bekas suami kerana sy masih sygkan dia

    ReplyDelete