Sunday, January 10, 2010

Penawar Syifa' Untuk PESAKIT ANGIN AHMAR dan SALURAN DARAH TERSUMBAT

Ayat-Ayat Al-Quran yang dibaca selepas Solat Subuh dan Maghrib bagi ikhtiar mengubati sakit angin ahmar dan saluran darah tersumbat, InsyaAllah.

Cara Perubatan berdasarkan kepada 3 amalan utama iaitu:

1. Amalan Bacaan Al-Quran,
2. Berdoa memohon kepada Allah (SWT)
3. Memperbanyakkan Zikir (Laa illa ha illallah)


SURAH AL ISRA 17 : AYAT 40-55

SURAH ANBIYAA 21 : AYAT 74-81

SURAH YUNUS 10 : AYAT 82-95

SURAH FATTAH 48 : AYAT 1-13

- Dari Siaran Astro, Perubatan Syifa Al-Hidayah

6 comments:

  1. TERIMA KASIH SGT...SAYA MMG MENCARI SUMBER INI DAN AMAT MEMERLUKANNYA..TERIMA KASIH SEKALI LAGI.

    ReplyDelete
  2. Salam Anonymous,

    Alhamdulillah, info kita kongsi bersama. Terima kasih singgah ke blog saya.

    ReplyDelete
  3. Terima kasih di atas maklumat ini...mmg memerlukan kerana ayah mengalaminya. Sekurang2 dapat berusaha membantunya. AMIN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moga dapat meringankan dan mendapat kesembuhan hasil dari usaha Zatty, insyaAllah. Terima kasih berkunjung ke sini.

      Delete
  4. Salam Aidilfitri...saya nak minta keizinan untuk kongsi segala ilmu yang ada di dalam blog ini dan dapat dipanjangkan kepada sahabat2 yang lain...Moga anda sentiasa didalam rahmatNYA, amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin.
      Salam Mochalicious, terima kasih singgah ke blog.
      Tujuan saya create blog ini pun sebab saya suka membaca dan jika info tidak dikumpul dan dicatat, rugi kalau dilupakan begitu saja.Semoga perkongsian ilmu dalam blog ini dapat memberi manfaat kepada semua.

      Delete